Vart tog hon vägen?

Jag sprang in i hamsterhjulet igen. Tappade motivationen till att skriva. Jag fick några ordentliga varningssignaler, reflekterade och förändrade. Back on track och längtan efter att skriva kommer sakta tillbaka. Längtan efter att sprida min kunskap och mina erfarenheter på ett mer professionellt sätt. En önskan om att min historia på riktigt ska förändra livet för läsaren, till det bättre. En dröm om att inspirera till hälsosammare val, i det stora och i det lilla. Så, ett frö är sått och tankarna snurrar. Snart bjuder jag in till en ny resa.

20140405-082038.jpg

Kommentera

